Olívaolaj és szív egészsége: Bizonyítékok a mediterrán étrendből (PREDIMED tanulmány)
Igazságértékelés

Bizonyítatlan
Az olívaolaj csökkenti a szív- és érrendszeri kockázatot, de a vizsgálattal kapcsolatos apróbb részletek tévesek.
Az olívaolaj csökkenti a szív- és érrendszeri kockázatot, de a vizsgálattal kapcsolatos apróbb részletek tévesek.
🔥Forró választás:
- Az extra szűz olívaolaj valóban folyékony arany a szívednek. 🫒
- A híres PREDIMED tanulmány bebizonyította, hogy az étrend számít, még akkor is, ha nem tartott 6 teljes évig. ⏱️
🔥Forró választás:
- •Az extra szűz olívaolaj valóban folyékony arany a szívednek. 🫒
- •A híres PREDIMED tanulmány bebizonyította, hogy az étrend számít, még akkor is, ha nem tartott 6 teljes évig. ⏱️
Követelés lebontása:
📝 Tényellenőrzés: A tudomány egyértelművé teszi ezt! Kiterjedt longitudinális vizsgálatok, köztük egy nemrégiben, 2024-ben elvégzett, 25 000 amerikai nő 25 éven át tartó megfigyelése, bizonyítják, hogy az olívaolajban gazdag étrend jelentősen csökkenti a bármilyen okból bekövetkező, szív- és érrendszeri, valamint rákos halálozást. 🫀
Tényellenőrzés dátuma: 2026. március 22.
FONTOS FIGYELMEZTETÉS
Jogi nyilatkozat: Ez az eszköz általános információs tartalmat nyújt, és nem helyettesíti a személyre szabott, professzionális tanácsadást.
Recent BS Checks

