Maslinovo ulje i zdravlje srca: Dokazi iz mediteranske prehrane (PREDIMED studija)
Ocjena istine

Nedokazano
Maslinovo ulje smanjuje kardiovaskularni rizik, ali manji detalji o ispitivanju su netočno navedeni.
Maslinovo ulje smanjuje kardiovaskularni rizik, ali manji detalji o ispitivanju su netočno navedeni.
🔥Vruće Take:
- Ekstra djevičansko maslinovo ulje je zaista tekuće zlato za vaše srce. 🫒
- Poznata PREDIMED studija dokazala je da je prehrana važna, čak i ako nije trajala punih 6 godina. ⏱️
🔥Vruće Take:
- •Ekstra djevičansko maslinovo ulje je zaista tekuće zlato za vaše srce. 🫒
- •Poznata PREDIMED studija dokazala je da je prehrana važna, čak i ako nije trajala punih 6 godina. ⏱️
Raspodjela zahtjeva:
📝 Provjera činjenica: Znanost je ovdje vrlo jasna! Opsežne longitudinalne studije, uključujući nedavnu analizu iz 2024. godine provedenu na 25 000 američkih žena praćenih 25 godina, dokazuju da prehrana bogata maslinovim uljem značajno smanjuje smrtnost od svih uzroka, kardiovaskularnih bolesti i raka. 🫀
Datum provjere činjenica: 22. ožujka 2026.
VAŽNO UPOZORENJE
Odricanje od odgovornosti: Ovaj alat pruža općenite informativne sadržaje i nije zamjena za personalizirane, profesionalne savjete.
Recent BS Checks

